Till Ana..

Okey, mycket har hänt, mycket mycket, och samtidigt inget. Den goda nyheten är iaf att det är lugnt mellan oss nu..
När jag var i Linköping igår, träffade dig, det var något av det jobbigaste jag någonsin varit med om, Det är så svårt att erkänna sina egna fel, det är så svårt att acceptera det som måste ske, Jag är rädd, rädd för vad som ska hända sen, jag är rädd för framtiden, finns det ens någon framtid för ett ”oss”, för ett ”vi”?

Det finns ingen som jag bryr mig så otroligt mycket om som dig, finns ingen som betyder så sjukt mycket som du gör, önskar att vi kunnat slippa allt det här som hänt, slippa vara ledsna, arga, ensamma, oroliga. Känns dock som att allt bara bevisade att vi faktiskt bryr oss om varandra, båda två. Vi har lite olika idéer om hur vi ska nå fram till målet, men vi kommer dit.

Kommer alltid att älska dig, det vet du.
Kommer alltid att finnas där för dig,
hoppas verkligen du förstår det efter igår.

Vi tar det lugnt och hörs av om några dagar(även fast jag nästan råkade sms’a dig det första jag gjorde efter att jag vaknade).

/patrik med hela mitt halva❤

0 Responses to “Till Ana..”



  1. Kommentera

Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,880 Unika träffar

