musik är viktigt..

Vill bara grina sönder det här inlägget också men du ska inte få förstöra resten av mitt liv så som du gjorde med mina känslor..

Anyways, Senaste tre veckorna har jag överlevt på i princip två saker, mina grymma vänner<3 och spotify<3 utan dessa hade det varit helt kört.. För att ni ska få en uppfattning av vad exakt för musik det är jag lyssnat på så har jag gjort en bild som illustrerar de 8 mest spelade artisterna på min last.fm profil som är kopplad till både spotify hemma och jobbet.
8 artister
Man ser också rätt snabbt att Akon är favoriten, efter honom följder av Kanye West, Notorious B.I.G, Eek-A-Mouse, Pitbull, Method man. Sen något oväntat kanske, men Beyoncé är bra, så fuck you! och sist men inte sämre för det..(speciellt inte eftersom han får ligga med just Beyoncé).. JAY-Z!!

För mig lyckas jag alltid höra musik där jag tycker texten speglar min verklighet och hur jag mår, mycket av den musik ovan nämnda artister producerat har på riktigt talat rakt till mig, säkert till många många andra människor av minst lika många olika anledningar. Men det spelar ingen roll, bara jag känner att låten ger mig något, och det värsta jag vet är att försöka sätta ord på mina känslor, när någon redan satt ihop orden är det bara att hitta låten som beskriver vad du känner.

0 Responses to “musik är viktigt..”



  1. Kommentera

Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,880 Unika träffar

