Nytt år, ny-rakad, nytt liv?

Aight, så idag är det alltså första januari år två lax tio, vaknade vid halv 3 av att Jeanette ringde och väckte mig som hon lovat. Gick upp, duschade, rakade mig(vilket inte skett på en vecka) och klädde på mig. Nu sitter jag hos Jeanette, softar vid datorn och sms’ar med Chino.

2lax9 var ett riktigt skit år om man frågar mig, inte mycket bra kom under det året,, 2lax9 var året alla artister tyckte deras musik lät bättre om man gjorde en låt med David Guetta, 2lax9 var det året MJ dog och ingen tycktes komma ihåg allt han gjort och varit misstänkt för tidigare. 2lax9 var också året man gav USA’s 44:de och första svarta president Obama Nobels fredspris, kontroversiellt tycker jag då Obama för en bredare hårdare krigslinje än sin inkompetenta föregångare Bush gjorde.
2lax9 var också året jag träffade Ana igen, ett tag där trodde jag på riktigt att 2lax9 skulle bli året allt vände, mitt år, så vart det inte. Jag trodde jag hittat rätt väg,, nytt jobb, ny lägenhet, massa nya fina vänner, och Ana, Ana som jag knappt träffat eller pratat med på 3,5 år. Men när allt kom till kritan så räckte det inte, jag hade redan förstört min chans med henne och oavsett vad jag åstakommit sedan dess och hur mycket jag än ändrats, vuxit så kommer det aldrig att vara tillräckligt.. 2lax9 ett riktigt skit år..

0 Responses to “Nytt år, ny-rakad, nytt liv?”



  1. Kommentera

Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,883 Unika träffar

