Igår

Igår var antagligen den värsta dagen i mitt liv, den var värre än 4 år sedan, det var en riktigt hemskt dag igår, de fanns så mycket hemska saker i mitt huvud, jag var så ledsen, det fanns inget jag kunde göra och vad jag än sa verkade det bara göra allt värre.

Nu finns det inget hopp, ingen lösning, ingen återvändo… ingenting. Dränker sorgerna och försvinner bort när jag sitter hemma, ensam och övergiven. Igår var jag inte ensam, även om jag önskade att jag varit det. men då hade jag inte kunna skriva här idag, vänner är bra, vänner är fina, speciellt när dom försöker hjälpa, önskar bara att de kunde. Men det finns ingen hjälp nu, nu är det för sent.

Ska väl försöka börja blogga lite flitigare igen, vad som helst bara jag slipper tänka.. jag pallar inte tänka mer, jag pallar inte vara ledsen mer.

0 Responses to “Igår”



  1. Kommentera

Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,880 Unika träffar

