Fick precis 25 invites till google wave, sugen?

Japp, då har man precis fått sina 25 invites till Google Wave! Nån som är sugen så droppa en kommentar och berätta varför du vill ha en invite.

invites

invites

På Dn.se kunde man den 4/12-09 läsa artikeln Wave är bra men måste bli enklare och det kan jag väl hålla med om, men jag ser fortfarande de otroliga möjligheter wave kan medföra i social och professionell-kommunikation.

4 Responses to “Fick precis 25 invites till google wave, sugen?”


  1. 1 David ARG vingren 09 december 2009 kl. 17:28

    could i please have one my big brother from… well from stockholm, but now reciding in nyköping

  2. 3 Vanja 23 december 2009 kl. 10:11

    Jag skulle gärna ta en om jag får🙂


Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,883 Unika träffar

