Huvudvärk, trött, fredag.. hmm

Aight! Fredag idag, tummen upp! Lördag imorgon, tummen ner! Ska ut ikväll tror jag, dock ska jag hålla hårt i pengarna, lämna kortet hemma och gå hem i tid! jag lovar! Sen lördag :S vill verkligen inte ha lördag redan imorgon, inte den lördagen i alla fall! Orkar inte julbord!!

Söndag blir chilla-dag för mig, som ni kanske märkt så har jag inte uppdaterat bloggen så flitigt som jag brukar, inte lika mycket kommenterade artiklar,
detta beror på två saker.
1. Ingen fungerande dator hemma,
2. Sjukt mycket att göra på jobbet nu förtiden,
Det finns egentligen en tredje anledning, men jag vet inte hur jag ska formulera den för att det inte ska bli fel å vi låter det ämnet vara istället.

2 Responses to “Huvudvärk, trött, fredag.. hmm”


  1. 1 Ana 27 november 2009 kl. 12:09

    Jag gillar bilderna där på sidan, wiiie ^^

  2. 2 Patrik 27 november 2009 kl. 14:06

    mitt nya flickr konto ^^ kopplat till mobilen.


Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,880 Unika träffar

