Fy fan vilken skitdag det var igår!

Så kändes det först igår på kvällen när jag skulle försöka sova, och gick igenom och analyserade dagen lite för att få ro. Men sen började jag fundera, om allt verkligen var skit, kom fram till att dagen slutade ganska bra. Hela dagen var jobbig igår, men det mesta löste sig ändå tillslut<3

En positiv sak som hände igår var att jag beställde ny företagsmobil!
Rätt nöjd med mitt val av ny telefon, har nämligen beställt en SonyEricsson Aino.!!

aino

SonyEricsson Aino


Lite specifikationer:
Vikt: 134.0 gr
Färger: 16,777,216
Skärm: 432×240 pixel, 3″
Utrymme: 8Gigabyte SanDisk microSD™
Kamera: 8,1 Megapixel
Övrigt: WiFi™, Wisepilot™, PlayStation®3 Remote Play, Bluetooth™-stereo, Google Maps™, aGPS.
I paketet ingår också trådlösa stereohörlurar EC100 och en MH100 bordsladdare!

0 Responses to “Fy fan vilken skitdag det var igår!”



  1. Kommentera

Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,883 Unika träffar

