Alltid måndag,

Vet inte, men det känns som måndag bara kommer oftare och oftare, helgen flyger förbi och man hinner knappt komma hem från jobbet på fredagen innan det är dags att gå till jobbet igen. Dåligt med uppdateringar på bloggen nu igen. Skyller på att det nu är min dators tur att vara trasig, ska lämna den till brorsan. Han får laga den ordentligt, bli bättre än när jag ska ge mig på den, det slutar bara med silvertejp😛
Hinner inte mycket mer nu, tar en ordentlig genomgång av helgen under lunchen.(förutsatt att jag hinner med lunch idag :S)

0 Responses to “Alltid måndag,”



  1. Kommentera

Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,883 Unika träffar

