Hänt en del asså

De har hänt rät mycket i helgen.. för mycket för att trycka in i det här inägget utan o skapa ett A4’a så jag ska hålla mig kortfattad och summera helgen som: UNDERBAR! och måndagen som åt helvete. Fast helg / måndag inte har något samband. Möjligtvis att måndagen vart värre på grund av att jag nu också saknar det jag hade i helgen<3

2 Responses to “Hänt en del asså”


  1. 1 sirii 16 november 2009 kl. 23:23

    jaaa vet att du saknar mug =) ha ha ha
    ne men jag förstår det, va nice att få träffa henne ju!!!!


Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,883 Unika träffar

