Det kan vara farligt att visa Siri nya saker…

Japp, det kan det vara, siri har fått upp ögonen för min blogg nu med så nu har hon börjat och hota att hon ska döda min hamster maja, och mitt marsvin hubertus, och skickar massa ryssar, polacker, armenier och en förvånansvärt mordisk Popeye på facebook. Shit asså! eller hur siri?

8 Responses to “Det kan vara farligt att visa Siri nya saker…”


  1. 1 sirii 11 november 2009 kl. 14:13

    farligt farligt, men härligt härligt

  2. 2 sirii 11 november 2009 kl. 14:13

    moahahahaha

  3. 3 sirii 11 november 2009 kl. 14:14

    förövrigt va fan är det med ” du postar komentarer för snabbt bla bla bla ”

  4. 5 Ana 11 november 2009 kl. 14:16

    oj..där är jag, haha


Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,883 Unika träffar

