Jag ser det sönar!

Japp, jag ser det alltså snöa, idag med! Igår varnade SMHI för snöfall i södra delarna av sverige. SMHI Varnade igår, 04/11-09 för snöfall på upp till 5 cm i stora delar av Götaland men hävdade också att tills idag så skulle all snö vara borta. Hur vädret enligt SMHI skulle ha sett ut igår i Sörmland vet jag inte, men! Idag verkar snön vara tillbaka, även om det en så länge bara är snöblandat regn.
Uppdatering på dagen: Fortfarande allt åt helvete, går strax hem, för gott! Fan va sur jag är på allt just nu.

2 Responses to “Jag ser det sönar!”


  1. 1 thaismantik 05 november 2009 kl. 14:06

    äääh muntra upp dig grabben!!!❤


Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,880 Unika träffar

