Onsdag

Idag är det onsdag, min dator håller precis på och startar upp. Jag får hela tiden flytta tillbaka markören till webbläsaren så att jag ska kunna fortsätta skriva när olika program startar och stjäl uppmärksamheten, Telefonväxel-klienten, Mejlen, Projekt arkivet, upphandlingsbevakaren, valuta kurs programmet, Google Desktop, och så vidare, ser direkt 6 olika problem jag måste lösa idag på listan av uppgifter som finns att göra, 8 saker förresten.

Onsdag ja, vaknade när min väckarklocka pep. Sen igen när alarmet gick av på mobilen, igen vid andra larmet och sen vaknade ytterligare en sista gång av tredje larmet innan jag slutligen lyckades tvinga mig själv kliva ur min underbart-mys-gos-vänliga säng! Lyckades även motivera mig med framtidsplaner och drömmar om att få bli pappa och avstod morgon-cigaretten idag med. Gick till jobbet idag igen, usch de börjar bli en trend för mig, en irriterande, kall och blåsig trend😛 Men vad gör man inte för och leva en dag extra? I alla fall om man har mina framtidsplaner, försöker alltså bli nyttig, leva längre, öka chansen lite till.

4 Responses to “Onsdag”


  1. 1 Ana 04 november 2009 kl. 10:03

    Det gör mig riktigt riktigt riktigt glaaad i hjärtat att du försöker vara sådär duktig🙂
    Och promenader i alla väder får man ju bli van vid sen när bebis kommer och man måste ut med barnvagnen, haha😉


Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,883 Unika träffar

