Xperia X10, Snyggaste Android-luren!

Slut på lunchtime nu. Läste IDG.se nyss, hittade en riktigt intressant artikel. ”Sony Ericsson X10 utannonserad!” – IDG.se – 03/11-09. Sony Ericssons annonserar en ny modell i Xperia-serien.

X10

X10

Sony Ericsson Xperia X10! Det här är verkligen en telefon jag skulle kunna tänka mig och köpa🙂 den skulle passa mig utmärkt, det är Sony Ericssons första telefon med Googles open source projekt Android som operativsystem, så spotify fungerar det med🙂 sen finns det ju massor och åter massor med andra app’s på Android Market.
Lite specifikationer:
Skärm – 480 x 854 pixels WVGA 16,536 color TFT touchscreen
Minne – Phone memory 1GB SanDisk microSD™ up to 16GB, 8GB included
Storlek – 119.0 x 63.0 x 13.0 mm 4.7 x 2.5 x 0.5 tum
Vikt – 135.0 gr 4.8 oz
Mer specifikationer hittar ni på Sony Ericssons hemsida.
X10

X10

X10 skulle passa perfekt in i min ficka på mitt dröm-jobb, i mitt dröm liv! Man kan ju alltid drömma, eller kanske om jag skaffar den telefonen så kommer allt det andra automatiskt?🙂
Några saker den X10 kan göra automatiskt är i alla fall:
Ansiktsigenkänning(Telefonen känner automatiskt igen upp till fem ansikten i bilden.), Foto-bloggning, Geo-taggning, Märk fotona med information om var de har tagits. Kamera – 8.1 megapixel. Leende-igenkänning(Låter kameran automatiskt ta bilden när personen du fotograferar ler).

Ska nog börja kolla efter en ny mobil, min Sony Ericsson P1i känns inte så vass länge😛

0 Responses to “Xperia X10, Snyggaste Android-luren!”



  1. Kommentera

Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,880 Unika träffar

