Ny tisdagsmorgon,

Ny tisdagsmorgon, vaknade 06:12 idag av mig själv. Inte av ett sms, inget samtal, inget alarm, ingen väckarklocka. Jag bara vaknade helt själv, lite ny-vaken och seg självklart! men jag var nästan pigg?! inte alls som igår alltså när jag vaknade upp in i min vanliga måndags-mardröm. Åt till och med en macka till frukost!
Gick till jobbet och jag blåste inte bort, trampade inte i leran, frös inte halvt ihjäl.
Sitter på jobbet och myser med varm choklad nu, saknar dig.

Varm Choklad <3

Varm Choklad❤

1 Response to “Ny tisdagsmorgon,”



Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,880 Unika träffar

