Tweetdeck

Testing testing, håller alltså på och testar Tweetdeck för fullt just nu. Av någon dum anledning har tweetdecks Linux distribution bestämt sig för att inte fungera på min burk hemma så jag har varit lite anti det här programmet sedan jag försökte testa det senast. Nu sitter jag i alla fall på en Windows burk och allt verkar flyta på bra.

Tweetdeck

Tweetdeck


Man kan alltså logga in på Twitter, Facebook och Myspace från Tweetdeck och sköta nästan alla sina sociala kontakter därigenom. Tweet deck finns även till Iphone och skall fungera till såväl Apple, Windows och Linux.
Jag själv har som sagt haft en del problem med programmet men har o andra sidan inte lagt ner mer än 2 minuter för och få det att fungera.
Tweetdeck

Tweetdeck


Testar programmet nu idag o ser hur det går. Förhoppningsvis löser sig mitt lilla operativsystemsproblem med sen med tweetdeck om de nu visar sig va så bra som vissa påstår.

4 Responses to “Tweetdeck”


  1. 1 Ana 30 oktober 2009 kl. 11:08

    Haha åh jag känner mig hedrad av att vara nämnd på denna blogg, haha<3

  2. 2 Patrik 30 oktober 2009 kl. 11:21

    palla driva med mig😦 kramkram


Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,880 Unika träffar

