No! Not another Starbucks!

Kunde inte låta bli, måste bara kommentera detta!

Kapitalismen står och knackar på dörren, Starbucks ska etablera sig i Sverige, på Arlanda för och vara exakt. Räcker det inte redan med Wayne’s Coffee, Coffeehouse by George, Robert’s Coffee, Espresso House osv?

4 Responses to “No! Not another Starbucks!”


  1. 1 Anders Gardebring 21 oktober 2009 kl. 15:35

    Det är väl upp till folk själva att bestämma om de gillar Starbucks. Eller?

    • 2 Patrik 21 oktober 2009 kl. 17:58

      Ja absolut, men jag ser verkligen inte behovet av mer blaskigt kaffe.

      • 3 Javiiiii 21 oktober 2009 kl. 23:20

        kanske för att du inte dricker kaffe?
        kaffe är olika gott på olika ställen🙂
        inte för att jag dricker så mkt kaffe själv, och när jag beställde ice tea på starbucks i new york så smakade det inte vidare gott kan jag erkänna…

      • 4 Patrik 22 oktober 2009 kl. 16:53

        Jag dricker kaffe, GOTT KAFFE! inte Strarjucks ”kaffe”.


Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,880 Unika träffar

