Skriver brev

Jag har börjat skriva brev, alltså riktiga brev! Inte vykort, E-post, sms, tweets, waves inget sånt alls. Utan riktiga riktiga brev, handskrivna, med kuvert och frimärken! Och vet ni vad? de är riktigt kul🙂 Känner mig smått nostalgisk för tillfället. Hoppas jag får svara bara…

Brev klart för postning, och min kaffemugg

Brev klart för postning, och min kaffemugg

Egentligen, hur många gånger har man fått ett handskrivet brev de senaste åren? Jag kan inte komma ihåg sist jag fick ett i alla fall, tror det måste ha varit minst 7-8 år sedan. Har för mig att jag fick ett handskrivet brev, ett födelsedagskort och en fem hundra kronors sedel i ett kuvert på min födelsedag.

7 Responses to “Skriver brev”


  1. 1 Javiiiii 20 oktober 2009 kl. 13:24

    Skicka till mig då! Kanske kan börja en ny trend hahaha =p
    Jag får handskrivet brev 1 gång per år av min farmor🙂 riktigt fint skriver hon också, det är hur trevligt som helst att få! (censur censur) :p

  2. 3 Javiiiii 20 oktober 2009 kl. 14:02

    WTF varför blev det censur censur??? va é d här för nåt diktatur eller? vi pratade ju om d iförrigår att det är ett fritt land, då ska jag väl få säga vad jag vill, eller? :p

  3. 7 Javiiiii 21 oktober 2009 kl. 23:14

    men guud orka va du!


Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,880 Unika träffar

