Seriously, måndag morgon.. IGEN?!

I don’t get it! Varför känns alltid alla dagar som antingen måndag morgon eller fredag kväll? Vad har vi gjort för och förtjäna denna eviga 5 dagars måndag? sen kommer två fredagskvällar och sen är det dags att sova så man inte missar MÅNDAG MORGON! Igår var en jobbig dag, på många sätt. Mycket känslor och velande, abstinens och sura miner😦 Men också lite positivt, Men jag säger inte vad! ännu.

8 Responses to “Seriously, måndag morgon.. IGEN?!”


  1. 1 F 19 oktober 2009 kl. 10:45

    jag kan jobba lite istället för dig. man blir tokig av att ha förmycket ledig tid, iallafall om man är ledig när alla andra jobbar/pluggar.

  2. 5 F 19 oktober 2009 kl. 15:05

    fast jag är mer för katt och lägenhet.och jag lär byta jobb hela tiden.

  3. 7 Ana 19 oktober 2009 kl. 15:52

    haha tre år honey, tre år sen får du flytta dit, haha


Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,880 Unika träffar

