Homemade is the way to go..

Lunch nu, eftersom jag tydligen var den enda som hade saker att göra på jobbet idag så vart jag själv kvar här nu på lunchen. Men icke skola man bliva nedstämd för detta enbart, sitter här med min hemmagjorda dags-gamla totalt underbart goda pizza🙂 Lyssnar på ”Eek-A-Mouse – Sensee Party” och äter min pizza, funderar på och kolla lite på tv sen. Eller om man ska va nyttig och ta sig en liten promenad? Framtiden och min lathet får avgöra det.

Undrar vad som skulle va softast, en Marc Jacobs, Fred Perry eller Fjällräven-laptop?

Åh jag kan inte sluta tänka på massa jobbiga grejer😦 Vill inte tänka mer, Önskar allt kunde bli bra någon gång. Eller är det kanske är för mycket begärt, menar, det kanske inte är meningen att vi ska kunna ha ett bra, och vara lyckliga samtidigt. det är alltid nått knas i vägen.
Men… Jag ska väll inte klaga för mycket, har ju torts allt min hemmagjorda pizza!

3 Responses to “Homemade is the way to go..”


  1. 1 Ana 19 oktober 2009 kl. 14:35

    MARC JACOBS!!!

  2. 2 Ana 19 oktober 2009 kl. 14:41

    Och nej, det behöver inte vara något knas i vägen, det kan vara bra, det tar lite tid, men jäklar vad det är värt det sen!🙂 Miss you!


Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,880 Unika träffar

