Btw, bloggen finns nu på andra språk.

Tack Google Translate säger jag. Här till höger i listen –> länkat till bloggen via google translate till olika språk.

man får välja mellan följande:

  • Engelska
  • Spanska
  • Tyska
  • Arabiska

Har mest lagt till detta som en nödlösning då jag verkligen verkligen inte orkar skriva allt här på engelska bara för att det ska passa majoriteten av världens befolkning. Och jag tror ärligt talat inte min blogg skulle vara speciellt intressant för så många utanför sverige. Men man vet aldrig!🙂

0 Responses to “Btw, bloggen finns nu på andra språk.”



  1. Kommentera

Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,880 Unika träffar

