Ny arbetsdag

Onsdag idag, ny arbetsdag. Kom till jobbet 07:52 idag! Grattis till mig liksom, brukar ju alltid komma för sent annars. Ska köra registervård i princip hela dagen idag och för er som inte vet vad det innebär så var bara glada för att ni är lyckligt ovetande. Registervård är hemskt, punkt slut!

Sitter här, dricker te, tar en minipaus, avlastar min hjärna lite här, har alldeles för mycket i huvudet, tur man har bloggen ibland alltså😉
Önskar att jag inte bodde själv nu, tänk vilken motivering det hade varit om jag vetat att när den här arbetsdagen är slut så får jag åka hem, och hon är redan hemma och väntar.

det här inlägget har tagit ca 1,5 timma att skriva, då jag vart inkallad och fastnade på ett möte.

0 Responses to “Ny arbetsdag”



  1. Kommentera

Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,883 Unika träffar

