Tisdag morgon

God morgon, god morgon vem är det jag tjötar med? Strunt samma, Igår va också lite små crazy, hemsk dag på jobbet resulterade i flera sura inlägg på bloggen som i sin tur resulterade i 85 UNIKA besökare! det är all-time-high för mig🙂 Okej inte as-kalas häftigt men i alla fall! Ska lägga upp en bild senare så får ni se själva. En liten uppdate angående mina träd, vet att jag var rätt hård mot dem igår, men idag är nästan alla löven orange-röda och jätte fina🙂

1 Response to “Tisdag morgon”


  1. 1 Farida 14 oktober 2009 kl. 0:19

    jag har seriöst eftersynkat ett helt program av veron i ottan.. jag är tjej och inget vidare på göteborska.


Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,883 Unika träffar

