Kirrat vinare & fått ny jacka!

Ok, tweet’a förut att jag ville gå hem, de hände ju självklart inte utan fastnade istället i ett kalkylträsk. vart äntligen klar med det för ca 30 minuter sedan, tog bilen och drog till bolaget, kirra två flaskor Relax Riesling till imorn. Och jo! Morsan kom förbi jobbet för en stund sen med och gav mig en födelsedagspresent(något försenad men iaf.), En ny jacka, rätt snygg faktiskt🙂 ska se om jag inte kan få upp en bild lite senare.

Nu vill jag bara att det ska bli en reva i ”the space-time continuum” och allt och alla i hela det här universumet flyttas framåt 24 timmar i tiden, tack de vore snällt om någon kunde ordna det tills jag kommer hem.

0 Responses to “Kirrat vinare & fått ny jacka!”



  1. Kommentera

Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,880 Unika träffar

