Truckförare?

Jaha, sisådär 2-2,5 år försent ska jag nu antagligen ta truckkort. När jag jobbade på Saab-lagret så körde jag lite olika truckar utan kort och utan lov :O men har de då kanske blivit dags och skaffa truckkort på riktigt, Jag och en kille till ska få gå en kurs på ett par dagar och sen få TYA-kort. Orsaken är att det alltid måste finnas någon på firman som kan lasta av leveranserna från våra tillverkare. Well, jag är glad i alla fall! Alltid bra och ha truckkort. Får sånt där bra kort med där man får köra allt utom typ hamn-kranar.

0 Responses to “Truckförare?”



  1. Kommentera

Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,880 Unika träffar

