Måndag

Alltså, halva arbetsdagen har passerat och verkligen inget spännande har hänt. Inga roliga samtal, inga kris kris sistaminuten grejjer som måste bli klara, inte ens något roligt mail. Tur att det finns någon mycket speciellt som alltid lyckas lysa upp tillvaron för mig, Som idag t.ex.
”Nytt SMS kl. 12:17 – Älskar att jag har en spellista om heter patrik på mobilen, haha!”
Man kan inte annat än att le när man får ett sånt sms! Hoppas de blir lite mer party resten av eftermiddagen, efter jobbet blir det Ica, Hem, Laga mat, tvätta lite och sen tv-spel i min ensamhet. Jaja jag vet, jätte nördig och sitta hemma och spela tv-spel själv, men vad ska jag göra annars? kom gärna med förslag, börjar bli smått förbannad på Halo 3, och faktumet att jag inte fick med något bilspel från brosan.

4 Responses to “Måndag”


  1. 1 Javiiiii 05 oktober 2009 kl. 13:52

    Shululu!
    Tänkte komma förbi och hälsa eftersom jag nu för en gångs skull läste din lilla blogg =)
    Duktig du ska vara idag da, laga mat o grejer hehehe

    Förslag på vad du kan göra är att bjuda hem ngn som kan spela med dig istället för att spela själv ellerhur? =)
    annars är du ju alltid välkommen att komma förbi😉
    puss o kram! lycka till med ”sms flörten” :p

  2. 3 Clas 05 oktober 2009 kl. 14:39

    Vad är grejen men Halo 3 ? jag fick med det när jag köpte min konsol och efter knappa 90 minuters intensivt spelande slog tanken mig, ”Vad fan skiljer detta sig från 1’an”( och 2’an också för den delen) visst, det är lite snyggare, lite skönare att spela och lite koolare karaktärer kanske.. Men annars så tycker jag det är samma visa om och om igen, springa runt på en enorm jävla dansk 2 krona (med ett aningen överdimensionerat hål), och kaosartat och sönderstressat döda högt och irriterande skrikande robotar.. Känner mig nu gammal och håller mig härdan efter till Alfapet.. 4 av 10 kameler


Kommentera

Twitter – Senaste tweets

RSS Spotify – Senast spelade

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Flickr - Senaste fotona

Brandkärr

Min extra lur

Thailändsk skräckfilm :-o

More Photos

Kategori

Statistik

  • 11,880 Unika träffar

